1. Zamówiony Towar jest dostarczany do Klienta za pośrednictwem firmy spedycyjnej wybranej przez Sklep.
  2. Klient ma prawo wyboru firmy spedycyjnej, z którą Sklep nie ma zawartej umowy o świadczeniu usług spedycyjnych, o ile zobowiąże się pokryć koszty takiej usługi. W takiej sytuacji Klient zobowiązany jest osobiście zlecić takiej firmie spedycyjnej odbiór Towaru z Topserw po ustaleniu terminu odbioru. Niniejszy punkt nie dotyczy konsumentów, w tym również konsumentów w rozumieniu art. 385(5) kodeksu cywilnego.
  3. Towar dostarczany jest na adres Klienta, wskazany w zamówieniu.
  4. Dla zamówień na towary będące na stanie magazynowym, złożonych do godz. 13.00, których realizacja nie napotyka żadnych przeszkód:
    • w przypadku zadeklarowania płatności gotówką przy odbiorze Towaru, Towar zostanie wysłany tego samego dnia,
    • w przypadku przedpłaty, wysyłka Towaru nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na rachunku bankowym Topserw, nie później niż w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty.
  5. Zamówienia na Towary nie będące na stanie magazynowym Sklepu będą realizowane zgodnie z potwierdzeniem zamówienia, które Klient otrzyma od Działu Obsługi Klienta.
  6. Topserw dopuszcza możliwość realizacji zamówień składanych przez Klientów drogą telefoniczną w tym samym dniu, z zastrzeżeniem, że:
    • Towar zostanie odebrany przez Klienta osobiście na zasadach określonych w Regulaminie,
    • jedyną formą płatności za tak złożone zamówienie jest płatność gotówką dokonana przez Klienta przy odbiorze Towaru.
  7. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia Topserw nie ponosi odpowiedzialności za straty Klienta powstałe w wyniku realizacji zamówienia w terminie późniejszym niż następnego dnia roboczego. Niniejszy zapis nie dotyczy konsumentów, w tym również konsumentów w rozumieniu art. 385(5) kodeksu cywilnego.
  8. W sytuacji, gdy Klient nie może odebrać przesyłki w dowolnym terminie, powinien wskazać w zamówieniu dogodny dzień i godzinę odbioru Towaru.
  9. W przypadku niemożności dostarczenia Towaru w terminach wskazanych w niniejszym paragrafie, uzgadniany jest z Klientem indywidualny czas realizacji.
  10. Klient ma prawo odebrać zamówiony Towar osobiście. Odbiór Towaru przez Klienta z magazynu Topserw możliwy jest w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Topserw daty i godziny odbioru.

Warunki wysyłki promocji "Dostawa 24 H”

  1. Promocja dotyczy wyłącznie Towarów oznaczonych logo promocji tj. "Dostawa 24 H”.
  2. W przypadku zamówień złożonych w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 12:00, Towar zostanie wysłany do Klienta w dniu złożenia zamówienia. Wyjątkiem są Towary wielkogabarytowe.
  3. W przypadku zamówień na Towary wielkogabarytowe (szafy, duże wanny wychwytowe, regały magazynowe, niektóre urządzenia awaryjne) złożonych w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 10:00, Towar zostanie wysłany do Klienta w dniu złożenia zamówienia.
  4. W przypadku płatności w drodze przedpłaty (przelew) za chwilę złożenia zamówienia przyjmuje się zaksięgowanie pełnej wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
  5. Zamówienia są wysyłane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w piątki po godz. 12:00, w soboty lub niedziele, z zadeklarowaną płatnością gotówką przy odbiorze, zostaną wysłane przez Sklep w poniedziałek, następujący po piątku, sobocie lub niedzieli, w którym złożono zamówienie, a jeśli poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, w najbliższym dniu roboczym.
  6. Zamówienia złożone w piątki po godz. 12:00, w soboty lub niedziele z zadeklarowaną płatnością przelewem (przedpłata) zostaną wysłane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pełnej wpłaty na rachunku bankowym Sklepu, jednak nie wcześniej niż w poniedziałek, następujący po piątku, sobocie lub niedzieli, w którym złożono zamówienie, a jeśli poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, w najbliższym dniu roboczym.
  7. Zamówienia złożone w dniu ustawowo wolnym od pracy, z zadeklarowaną płatnością gotówką przy odbiorze, zostaną wysłane w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
  8. Zamówienia złożone w dniu ustawowo wolnym od pracy z zadeklarowaną płatnością przelewem (przedpłata) zostaną wysłane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pełnej wpłaty na rachunku bankowym Sklepu, jednak nie wcześniej niż w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
  9. Klient powinien otrzymać zamówiony Towar w następnym dniu roboczym (oprócz soboty) po wysłaniu Zamówienia przez Sklep. Najpóźniej w ciągu 48 godz.
  10. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.

 

Do pobrania:
Warunki wysyłki

Mata antyzmęczniowa Posture Mat 426, 52x70 cm, szaraMata antyzmęczniowa Posture Mat 426, 52x70 cm, szara
Mata antyzmęczniowa Posture Mat 426, 52x70 cm, szara
Cena sprzedaży 204,00 zł netto 250,92 zł brutto
Zestaw mobilny Topserw, KADDIE, sorbenty tylko do oleju, 56 lZestaw mobilny Topserw, KADDIE, sorbenty tylko do oleju, 56 l
Zestaw mobilny Topserw, KADDIE, sorbenty tylko do oleju, 56 l
Cena sprzedaży 1 506,00 zł netto 1 852,38 zł brutto
Barierka rozporowa czerwono-biała ściana 4000mm
Barierka rozporowa czerwono-biała ściana 4000mm
Cena sprzedaży 1 338,00 zł netto 1 645,74 zł brutto
Lustro obserwacyjne, akryl, okrągłe 30 cm
Lustro obserwacyjne, akryl, okrągłe 30 cm
Cena sprzedaży 380,00 zł netto 467,40 zł brutto